Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Persoonlijk & flexibel
  • Track & Trace
  • Buitenmaatse goederen
  • Rechtstreekse routes

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op!

Algemene vragen

1. Status van uw bestelling

De status van uw bestelling kunt in de Koopman TransMission portal vinden. Indien u hier vragen over heeft kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@koopmantranmission.nl en vermeld hierbij het zending nummer en uw postcode huisnummer.

 

2. U bent op zoek naar een bewijs van aflevering en deze staat niet op ons internet portaal?

Stuur een email naar klantenservice@koopmantransmission.nl en vermeld hierbij het zending nummer en eventueel postcode huisnummer van het afleveradres.

 

3. Status niet thuis kaart in brievenbus maar geen kaartje ontvangen?

Stuur en mail naar klantenservice@koopmantransmission.nl met daarin het zending nummer of de NAW-gegevens van het afleveradres en de gewenste nieuwe bezorgdatum. U kunt geen tijdstip kiezen, alleen een dag.

 

4. Uw zending is niet geladen, en nu?

U hoeft niets te doen, de levering is vertraagd, uw zending is herpland voor de eerstvolgende werkdag.

 

5. Waar vind ik het zending nummer?

In de bevestigingsmail vanuit de afzender of van TransMission. Niet ontvangen? Leg dan contact met de afzender.

 

6. Bereikbaarheid klantenservice

De klantenservice is bereikbaar van 08:00 - 17:00 uur tijdens werkdagen. U kunt ze het beste bereiken per email. Heeft u een spoedvraag? Neem dan telefonisch contact op. 

 

7. Bereikbaarheid planning

De planning is bereikbaar van 00:00 - 23:59 uur op werkdagen. U kunt ze het beste bereiken per email. Heeft u een spoedvraag? Neem dan telefonisch contact op. 

Manco meldingen

1. Heeft u een manco melding?

Controleer eerst zelf wat het probleem kan zijn. In 99 van de 100 gevallen lost een manco melding zich vanzelf de volgende dag op. Controleer in de portal welke scan de manco melding is aangegeven. Naar aanleiding daarvan kunt u uw klant juist infomeren.

 

2. Uw bestelling heeft de status 'manco'?

Uw bestelling is vertraagd en voor de volgende werkdag opnieuw ingepland. U hoeft niets te doen.

 

3. Uw bestelling heeft de status 'oud manco'?

Uw bestelling is voor de 2e dag manco. Neem contact op met klantenservice@koopmantransmission.nl en vermeld hierbij het zending nummer en uw postcode huisnummer.

 

4. Uw bestelling heeft de status 'blijvend manco'?

Uw bestelling is niet door de afzender aan TransMission overhandigd en wordt administratief afgesloten. Neem contact op met de afzender.

ETA - aflevermoment

1. Ik zie nog geen verwacht bezorgmoment?

Wij communiceren het bezorgmoment zodra de chauffeur met uw bestelling is vertrokken, doorgaans is het vertrekmoment tussen 08 en 10 uur. Als u na 10 uur ook geen bezorgmoment ziet neem dan contact op met klantenservice@koopmantransmission.nl en vermeld hierbij het zending nummer en postcode huisnummer.

 

2. Het bezorgmoment is verstreken en u heeft de bezorger nog niet gezien?

Door diverse oorzaken onderweg kan een bezorger vertraging oplopen, denk hierbij aan files etc. Is de vertraging meer dan een uur? Neem dan contact op met klantenservice@koopmantransmission.nl en vermeld hierbij het zending nummer en uw postcode huisnummer.