Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Persoonlijk & flexibel
  • Track & Trace
  • Buitenmaatse goederen
  • Rechtstreekse routes

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op!

  • Bereikbaarheid klantenservice

    De klantenservice is bereikbaar van 08:00 - 17:00 uur tijdens werkdagen. U kunt ze het beste bereiken per email. Heeft u een spoedvraag? Neem dan telefonisch contact op.

  • Bereikbaarheid planning

    De planning is bereikbaar van 00:00 - 23:59 uur op werkdagen. U kunt ze het beste bereiken per email. Heeft u een spoedvraag? Neem dan telefonisch contact op. 

  • Manco meldingen

    Heeft u een manco melding? Controleer eerst zelf wat het probleem kan zijn. In 99 van de 100 gevallen lost een manco melding zich vanzelf de volgende dag op. Controleer in de portal na welke scan de manco melding is aangegeven. Naar aanleiding daarvan kunt u uw klant juist infomeren.

  • Afwijkingen afhaaltijden doorgeven

    Heeft u afwijkingen in de afhaaltijden? Dan ontvangen wij deze graag per email.


    Koopman TransMission Bergen op Zoom
    planning@transmission-boz.nl


    Koopman TransMission Noordhorn
    planning@koopmantransmission.nl